سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

در دنیای امروز، تلفن های همراه عضو جدا نشدنی زندگی ما شده اند و تمام اطراف ما را فرا گرفته اند. اکثر ما حداقل یک تلفن همراه داریم و اغلب نیز سعی میکنیم تا از تلفن های هوشمند استفاده کنیم. در این میان شرکت های بزرگ تولید تلفن همراه نیز روز به روز از گوشی های هوشمند جدیدتری رونمایی میکنند و آنها را به بازار عرضه میکنند. اگر قصد دارید تا تلفن هوشمند جدیدی تهیه کنید، فاکتورهای زیادی را باید مورد بررسی قرار بدهید.

از سایز و نحوه قرار گرفتن آن در دست گرفته تا سخت افزارهای تلفن و قدرت پردازش همگی فاکتورهای مهم برای خرید تلفن های هوشمند هستند. بعضی از افراد به برند خاصی علاقه دارند و سعی میکنند محصولات آن برند خاص را تهیه کنند. بعضی دیگر نیز، سیستم عامل خاصی را دوست دارند و سعی میکنند تا محصولاتی که از سیستم عامل محبوبشان پشتیبانی میکنند را تهیه کنند.

اصلی ترین چیزی که برای خرید یک گوشی هوشمند باید درنظر بگیرید، قیمت تلفن مورد نظر شما است. تلفن های همراه در سری ها و رده های مختلف تهیه و توزیع میشوند و شما میتوانید براساس وضعیت اقتصادی خود تلفن های هوشمند با قابلیت های متفاوت را تهیه کنید. بدیهی است که برای تهیه یک پرچم دار، باید هزینه بیشتری پرداخت کرد. چرا که یک پرچم دار، قوی ترین و قدرتمندترین محصول آن شرکت در زمان خود است.قدرت یک پرچمدار خیلی بالاتر از مدل های میان رده و اقتصادی و ارزان قیمت است. پرچمداران بهترین گزینه برای اجرا بازی ها و برنامه های قدرتمند هستند.

 

 

Apple iPhone 6:

1-Apple iPhone 6

آیفون های اپل همیشه از زیباترین و جذاب ترین تلفن های هوشمند موجود در بازار بوده اند. آیفون ها همواره از نظر سخت افزاری قدرتمند، و از نظر ظاهری بسیار شیک و زیبا بوده اند. صفحه نمایش آیفون ها همیشه جزو با کیفیت ترین صفحه های نمایش بوده و همیشه بهترین و جذاب ترین تجربه کاربری با گوشی های هوشمند را به ارائه داده اند. برعکس نسل های قبلی آیفون که در یک سایز ارائه میشدند، آیفون 6 جدید اپل در دو سایز متفاوت ارائه شد. آیفون 6 در سایز 4.7 اینچ و آیفون 6 پلاس در سایز 5.5 اینچ به بازار عرضه شدند.

اطراف آیفون جدید با یک پوشش فلزی ساخته شده است تا مقاومت بیشتری از خود نشان بدهد. علاوه بر اینکه صفحه نمایش آیفون های جدید در هر دو مدل از نوع ریتنا و با کیفیت اچ دی است. این تلفن با پردازنده قدرتمند، دوربین با کیفیت، صفحه نمایش با وضوح بالا و ظاهر زیبا باعث میشود که نه تنها یک تلفن همراه پرکاربرد به نظر آید، بلکه یک محصول کاملا لوکس، شیک و زیبا به نظر برسد. پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال بهترین ها هستید، حتما آیفون جدید اپل را تهیه کنید.

Apple iPhone 6 Plus:

2-Apple iPhone 6 Plus

همانطور که گفتیم، آیفون تا پیش از این با صفحه نمایش 3.5 و 4 اینچ ساخته میشد، اما تمایل اغلب مردم به تهیه‌ فبلت ها و تلفن‌های هوشمند بزرگ، باعث شد تا اپل خود را با شرایط بازار وفق دهد و این بار به جای معرفی یک تلفن هوشمند، 2 تلفن هوشمند در سایزهای 4.7 و 5.5 اینچ را روانه بازار کند. به باور تیم‌کوک، مدیرعامل شرکت اپل، این شرکت سعی دارد تا با معرفی تلفن همراه بزرگ، کاربران پلتفرم‌های دیگر را جذب اکوسیستم اپل ‌کند.

آیفون 6 پلاس را تقریبا میتوان همان آیفون 6 دانست که تنها صفحه نمایش بزرگتری دارد. در حقیقت آیفون 6 پلاس، از نظر قدرت پردازش، دوربین و کیفیت صفحه نمایش تفاوتی با آیفون 6 ندارد و تنها چیزی که آنرا از آیفون 6 معمولی متمایز میکند، این است که آیفون 6 پلاس، اولین و تنها فبلت محصول اپل به حساب میاید. همین مسئله، باعث میشود تا آیفون 6 پلاس را یک محصول جدا و خاص از اپل بدانیم که با وجود سخت افزار یکسان، یک فبلت قدرتمند به حساب می آید. اگر به دنبال یک فبلت، یا همان تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ میگردید، و طرف دار اپل نیز هستید، آیفون 6 پلاس اولین و تنها گزینه موجود به حساب میاید.

Samsung Galaxy S6 & S6 Edge:

3-Samsung Galaxy S6 & S6 Edge

تلفن های هوشمند گلکسی سامسونگ همیشه جزو محبوب ترین گوشی‌های هوشمند دنیا بوده‌اند، این باعث شده تا گلکسی های سامسونگ همیشه در گروه پرفروش ترین های بازار تلفن های هوشمند قرار گیرد. بار دیگر این شرکت، با همان روش های خاص خود پرچمدار جدیدی را معرفی کرد. اما اینبار نه یک تلفن هوشمند، بلکه دو تلفن هوشمند با قابلیت هایی متفاوت را به بازار عرضه کرد. 

گلکسی اس 6 را به جرات میتوان قدمی رو به جلو از لحاظ طراحی سامسونگ دانست. سامسونگ سعی کرده تا با طراحی متفاوت، حتی به نسبت سایر گلکسی های خود، فصلی جدید را در دنیا تلفن های همراه بوجود آورد. سامسونگ سعی کرده تا پرچم دار خود را نازک تر از گذشته کند. در کنار همه خصوصیات جدید در طراحی، مدل دیگر اس 6، یعنی اس 6 اج با قیمتی حدود 100 دلار گران تر از مدل معمولی عرضه میشود و صفحه نمایش آن دارای گوشه های خاصی است که همچنان در دنیای تلفن های همراه خصوصیت جدید و ویژه ای به حساب میاید. هر دو مدل گلکسی اس 6 با صفحه نمایش 5.1 اینچ عرضه شده اند و مانند گذشته نیز صفحه نمایش این پرچم دار مجهز به تکنولوژی SuperAMOLED و دارای تراکم پیکسلی بالا است و یکی از با کیفیت ترین ها در میان تلفن های همراه به شمار میرود. قدرت پردازش این تلفن فوق العاده است.

پردازنده مرکزی این تلفن دارای 8 هسته است و میتوان آنرا بهترین در میان گجت های اندرویدی دانست. به طور کلی پرچم دار جدید سامسونگ، با تفاوت بسیار زیادی به نسبت گلکسی های دیگر به بازار معرفی شد. پرچم دار جدید سامسونگ برای کسانی که به دنبال بهترین محصول اندرویدی دنیا هستند مناسب است. پیشنهاد میکنیم که اگر به گوشی های اندرویدی علاقه دارید گلکسی اس 6 را انتخاب کنید.

Sony Xperia Z3:

4- SonyXperia Z3

سونی معمولا یک طراحی مشخص برای اکسپریا های خود دارد. طراحی ظاهری سونی از ابتدا نیز کاملا زیبا و بدون نقص بود. سونی از همان اول نیز به زیبایی و ظاهر تلفن های خود اهمیت می داد. پرچم دار جدید سونی مانند بقیه اکسپریا زد ها، همان ظاهر و شکل ابتدایی زیبای خود را حفظ کرده است. علاوه بر اینکه سخت افزار این پرچم دار جدید بهبود های زیادی داشته است اما ظاهر آن همچنان مانند گذشته باقی مانده و با دقت زیاد میتوان تفاوت اکسپرا زد 3 را با اکسپریا زدهای گذشته تشخیص داد.

دوربین گوشی قدرتمند جدید سونی دارای یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی است که میتوان آنرا یکی از بهترین و با کیفیت ترین دوربین تلفن های همراه به حساب آورد. کیفیت فیلم برداری و عکس برداری این تلفن کاملا فوق العاه است و به نسبت دیگر تلفن های موجود در بازار آن را بی رقیب کرده است. همچنین قدرت پردازش مرکزی و گرافیکی این تلفن بسیار بالا است و میتوان آنرا یکی از بهترین گوشی های اندرویدی برای اجرای بازی های سنگین گرافیکی دانست. به طور کلی اکسپریا زد 3 یکی از مناسب ترین پرچم داران موجود در بازار به حساب میاید و میتوان آنرا به کسانی که به تلفن های قدرتمند علاقه دارند پیشنهاد کرد.

HTC One M9:

5-HTC One M9

فلسفه اصلی شرکت اچ تی سی از ساخت One M9 کاملا ساده است، “چیزی که نمیشکند، نیازی هم به تعمیر ندارد”. این کمپانی تایوانی سعی داشته تا با ساخت بدنه ای تماما فلزی که زیباتر از آیفون به نظر میرسد و با صفحه نمایش 1080p اچ دی پرچم دار نسل قبل خود یعنی One M8 را بهینه تر و قدرتمندتر کند. اچ تی سی گوشی جدید خود که در اوایل سال 2015 از آن رونمایی کرده است را، حالا با نام One M9 عرضه میکند.

بدنه این تلفن بسیار مقاوم است که باعث میشود به راحتی و بدون نگرانی از خراب شدن تلفن، بتوان از آن استفاده کرد. پردازنده این تلفن از نوع اسنپ دراگون 810 است که تا میزان معقولی میتواند پردازش های سنگین را انجام دهد. همچنین این تلفن از لحاظ دوربین نیز به نسبت نسل قبلی خود یعنی One M8بهبود های زیادی داشته است و برای کسانی که به عکس گرفتن و سلفی علاقه زیادی دارند بسیار مناسب است.

در حقیقت کمپانی HTC سعی کرده است تا ضعف های عمده و اصلی پرچم دار سابق خود را در جدید ترین محصول خود برطرف کند. اچ تی سی تمام تلاش خود را میکند تا با معرفی One M9 با غول هایی همچون iPhone6 اپل و Galaxy S6 سامسونگ رقابت کند. اگر به دنبال یک تلفن هوشمند با قیمتی مناسب هستید، و به عکس گرفتن و سلفی علاقه زیادی دارید، HTC One M9 میتواند همان چیزی باشد که شما به دنبالش میگردید.

LG G4:

6- LG G4

شاید به جرات بتوان گفت که G4 یکی از متفاوت ترین محصولاتی است که شرکت ال جی تاکنون تولید کرده. هدف اصلی ال جی برای ساخت این دستگاه همراه جدید، کسب محبوبیت بیشتر در بازار تلفن های هوشمند است. در حقیقت میتوان G4 را درخشان ترین تلفن همراه محصول ال جی نامید. این تلفن مجهز به پردازنده ای قدرتمند است. البته با اینکه توانایی و قدرت این تلفن در میان تلفن های هوشمند ال جی بسیار متفاوت است، اما باید آنرا نسخه بهینه شده نسل قبلی خود یعنی G3 دانست. و این باعث میشود تا G4 نتواند آنقدر که از آن انتظار میرود توجه ها را به خود جذب کند.

G4 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با دقت 2560 در 1440 پیکسل است و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 534 پیکسل در هر اینچ است که صفحه نمایش پرچم دار جدید ال جی را قابل رقابت با آیفون 6 اپل و گلکسی اس 6 سامسونگ کرده است. علاوه بر اینکه پردازنده مرکزی این تلفن هوشمند، دارای شش هسته و از نوع کوالکوم اسنپ دراگون 808 است و پردازنده ای 64 بیت به حساب میاید. همچنین حافطه رم این دستگاه 3 گیگابایت و حافظه داخلی این تلفن 32 گیگابایت است و میتواند از کارت حافظه Micro SD تا 2 ترابایت نیز پشتیبانی کند. دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است و دوربین جلویی آن نیز دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. به طور کلی میتوان این دستگاه را یک تلفن همراه با سخت افزار بسیار قدرتمند نامید که به تازگی به بازار عرضه شده است.

Nokia Lumia 930:

7-Nokia Lumia 930

خریدن امتیاز نوکیا توسط شرکت مایکروسافت حالا در حال ثمره دادن است. بر هیچ کس پوشیده نیست که Lumia 930 تاکنون از قوی ترین تلفن های مجهز به Windows Phone موجود در بازار بوده است. Lumia 930 دستگاهی است با کارایی و البته قیمتی شایسته یک پرچم دار که سعی دارد با دیگر پرچم داران موجود در بازار از آیفون 6 گرفته تا گوشی های اندرویدی رقابت کند.

با اینکه هنوز سیستم عامل مایکروسافت برای دستگاه های همراه آنقدر که از آن توقع میرود قدرتمند نیست، اما Lumia 930 تلاشی مهم برای جذب توجه ها به سمت گوشی های ویندوزی است این گوشی از لحاظ طراحی بدنه و سخت افزارهای موجود بسیار قدرتمند است. صفحه نمایش این تلفن مجهز به پوشش ضد خش گوریلاگلس است و بدنه آن از ترکیب آلمینیوم و پلی کربانات ساخته شده است.

همچنین صفحه نمایش این تلفن از نوع OLED است و به نسبت خود، بسیار با کیفیت به نظر میرسد. دوربین پرچم دار جدید نوکیا – مایکروسافت بسیار قدرتمند است. این تلفن هوشمند دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن سلفی و تماس های ویدیویی است. به طور کل Lumia 930 برای کسانی که به سیستم عامل ویندوز علاقه مند هستند و میخواهند دستگاهی مایکروسافتی را در دست بگیرند بسیار مناسب است. در کنار اینکه این تلفن دارای سخت افزار و پردازنده بسیار قدرتمند است.

Huawei Ascend P7:

8-Huawei Ascend P7

همه میدانند که کمپانی هواوی همیشه سعی در ساخت و تولید تلفن های میان رده و ارزان قیمت دارد. محصولات هواوی از گوشی های بسیار قدرتمند گرفته تا گوشی های معمولی با قدرت پایین، متفاوت هستند. اما فاکتوری که میان تمام محصولات هواوی مشترک است، ارزان بودن محصولات این کمپانی به نسبت کاراییشان است. حقیقت این است که Ascend P7 پرچم دار محصولات هواوی است.

این تلفن در حقیقت پاسخی رقابتی است به محصولات قدرتمند بازار است. این تلفن با قدرت پردازش بالا، صفحه نمایش واضح و دوربین با کیفیت، در کنار قیمت پایین و چشم گیر، سعی دارد تا نبض بازار را در دست بگیرد. سری P هواوی، به نازک بودن و خوش دست بودن معروف هستند. Ascend P7 نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای ضخامت 6.5 میلی متر است. این تلفن از رابط‌کاربری مخصوص هواوی یعنی Emotion UI 2.3 بر روی اندروید استفاده میکند. پردازنده این دستگاه دارای 4 هسته و بر روی فرکانس 1.8 گیگاهرتز تنظیم شده است. اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت با کارایی بالا هستید، پیشنهاد ما به شما Huawei Ascend P7 است که در کنار قیمت و کارایی مناسب داری ظاهری زیبا و جذاب نیز هست.

Motorola Nexus 6:

9. Motorola Nexus 6

با تولید Nexus 6، شرکت گوگل به همراه کمپانی موتورولا ثابت کرد که میتواند گوشی با صفحه نمایش بزرگ نیز تولید کند. در حقیقت Nexus 6 اولین تلاش گوگل برای ساخت تلفنی همراه با صفحه نمایش بزرگ است. این تلفن با همان طراحی مدل Moto X موتورولا ساخته شده است که قابلیت های بیشتری به آن اضافه شده است. به علاوه اینکه این تلفن از پردازنده نسل جدید سری اسنپ دراگون محصول کوالکوم بهره میبرد و دوربین آن با کیفیت تر شده است.

از لحاظ نرم افزاری نیز شرکت گوگل این تلفن را به آخرین نسخه اندروید با طراحی ساده و منحصر به فرد مجهز کرده است. این تلفن با صفحه نمایش بزرگ در کنار دو اسپیکر با کیفیت استریو مناسب ترین تلفن برای تماشای فیلم به حساب میاید. نکسوس ها به دلیل اینکه شرکت گوگل در ساخت آنها دخالت دارد همواره از قدرتمند ترین و بهینه ترین تلفن های موجود در بازار به حساب میایند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند قدرتمند اندرویدی هستید، نکسوس از بهترین گزینه های موجود به شمار میرود.

Samsung Galaxy note 4:

10-Samsung Galaxy note 4

در دنیای امروز نه تنها بزرگ بودن تلفن های همراه چیز عجیبی نیست، بلکه یک حسن نیز به حساب میاید. کمپانی های سازنده تلفن همراه سعی دارند تا تلفن های همراه بزرگتری را برای رقابت عرضه کنند. در این میان، سامسونگ نبض بازار تلفن های همراه بزرگ را در دست دارد و با ارائه فبلت های گلکسی نوت، قدرتمندترین و جذاب ترین تلفن همراه بزرگ را ارائه میدهد. چهارمین نسل گلکسی نوت با تغییراتی بهتر از قبل ساخته و ارائه شده است.

صفحه نمایش این فبلت از نوع Super AMOLED است و پردازنده آن Snapdragon 805 است. همچنین دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل است که تجربه ای خوب از فیلم برداری و عکاسی را برای کاربر به ارمغان میاورد. تکنولوژی ساخت باتری این دستگاه بسیار متفاوت و منحصر به فرد است. شارژ باتری این دستگاه با دو شدت جریان متفاوت انجام میشود تا در کنار اینکه مدت زمان شارژ کردن پایین میاید، طول عمر مفید باتری بهینه باشد و بتوانید به راحتی و بدون دغدغه شارژ این غول 5.7 اینچی را با خود به بیرون از خانه ببرید. این تلفن در کنار ابعاد بزرگ، وزن کمی دارد و حمل طولانی مدت آن دشوار نیست. وزن گلکسی نوت 4، 176 گرم است که به نسبت ابعادش گوشی سبکی به نظر میرسد. اگر شما نیز به دنبال یک فبلت خوب و با کیفیت میگردید، گلکسی نوت 4 میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.


البته تصمیم گیری برای خرید یک تلفن همراه مناسب، کار بسیار مشکلی است. کارایی، قدرت پردازش، وزن، عمر باتری، کیفیت صفحه نمایش، سیستم عامل و دوربین همه فاکتور هایی هستند که در انتخاب یک تلفن هوشمند باید بررسی شوند. در کنار اینکه باید بین تمام خصوصیت های تلفن از سخت افزار و نرم افزار گرفته، تا برند و قیمت تلفن و کارایی مورد نظرتان باید تعادلی صحیح برقرار کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در فروشگاه اینترنتی تاپ سان سعی داریم تا امکان بررسی، مقایسه و انتخاب درست را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با صرف وقت و هزینه کم بتوانید به انتخاب و خرید ایده آل خود برسید.






تاریخ : جمعه 94/11/2 | 2:28 صبح | نویسنده : مرتضی پورعزیزیان | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آراد