ظاهرا شایعات در مورد سامسونگ گالاکسی اس 3 تمام شدنی نیست . به تازگی فردی بنام Ivan Ilchenko تصاویر و مشخصاتی از سامسونگ گالاکسی اس 3 را منتشر کرده که ظاهرا این اطلاعات در وبسایت رسمی سامسونگ روسیه و همچنین شبکه اجتماعی Vkontakte که یک شبکه اجتماعی روسی است ، نیز منتشر گردیده است (که البته منتشر شدن آن دلیل بر اهمیت این موضوع دارد) . به هرحال این اطلاعات به نقل از این دو منبع درج میشود . به نقل از این منابع سامسونگ گالاکسی اس 3 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی HD Super AMOLED ، دارای دو سیستم عامل اندروید 4.0 و Bada ، پروسسور 1.5 گیگاهرتز 4 هسته ای سامسونگ Exynos 4412 و رابط کاربری TouchWiz 5 می باشد .

از دیگر مشخصات آن میتوان به یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت ، یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو ، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی ، یک اسلات microSDXC card ، پشتیبانی از 4G LTE ، NFC و حتی USB 3.0 اشاره کرد . اما آیا وجود یک اسمارتفون با این مشخصات اصلا ممکن است ؟ در تصویر بالا طرحی از سامسونگ گالاکسی اس 3 به همراه رابط کاربری آن را مشاهده میکنید .

شاید مهمترین ویژگی این جزئیات اعلام شده ، دوئل بوت بودن آن است که بسیار عجیب و جالب به نظر میرسد . نظر شما در مورد این مشخصات و جزئیات چیست ؟ آیا اگر شما هم یکی از اشخاص طراح سامسونگ گالاکسی اس 3 بودید ، همین مشخصات و امکانات را برای آن انتخاب میکردید ؟ نظر خود را در این زمینه به ما بگوئید .