سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

هوا گرفته بود

باران میبارید

کودکی اهسته گفت

خدایا گریه نکن همه چیز درست میشود.امیدت را ناامید نکن






تاریخ : شنبه 90/3/28 | 6:48 عصر | نویسنده : مرتضی پورعزیزیان | نظرات ()

صدای پای آب



یک پنجره برای دیدن

یک پنجره برای شنیــــدن

یک پنجره که مثل حلقه ی چاهــــــی

در انتهای خود به قلب زمین می رســـــــد

و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنـــگ

یک پنجره که دست های کوچک تنهایــی را

از بخشش شبانه ی عطر ستاره ها

سرشار می کنــــــــــــــد

و می شود از آنجـــــــــــا

خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کـرد

یک پنجره برای من کافیــســـت.امیدت را نا امید نکن.

 

 






تاریخ : چهارشنبه 90/3/11 | 11:2 صبح | نویسنده : مرتضی پورعزیزیان | نظرات ()

حرف های پنهان در لوگوهای مشهور


در این مطلب قصد داریم در مورد رازهای پنهان در نشان های برخی شرکت های معروف صحبت کنیم.  

Amazon

amazon-l-narenji-ir.jpg

‎شاید نشان سایت آمازون در نگاه اول هیچ مورد پنهانی در خود نداشته باشد، اما پشت ظاهر ساده این شرکت، رازی نهفته است. به فلشی که زیر کلمه amazon قرار دارد دقت کنید. این لبخند زیبا در حقیقت حرف a را به z وصل می کند تا با اعتماد به نفسی خاص به بیننده القا کند که هر چیزی در آمازون پیدا می شود.

 

‎برای اینکه از رازهای چند لوگوی دیگر آگاه شوید، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Eighty20

eighty20-l-narenji-ir.jpg

Eighty20 موسسه ای در زمینه مشاوره های تجاری است. اکثر افراد با دیدن این لوگو شاید تصور کنند این لوگو هیچ پیامی را نمی رساند. اما تمام پیام در مربع های خاکستری و آبی ای است که نقش صفر و یک را بازی می کنند. پس اگر دوباره به این لوگو نگاه کنید، خواهید دید که ردیف اول 1010000 و ردیف دوم 0010100 را ساخته اند که اعداد ?? و ?? را به باینری نمایش می دهند.

 

FedEx

fedex-l-narenji-ir.jpg

‎لوگوی شرکت FedEx را شاید بتوان بهترین نمونه از نشان هایی با مضمون های پنهان برشمرد. اگر با دقت در این لوگو دقت کنید، متوجه نمادی که بین دو حرف E و x ساخته شده، خواهید شد. این فلش نشانگر سرعت و دقت است. مهمترین فاکتورهای شرکتی مانند FedEx.

 

Toblerone

toblerone-l-narenji-ir.jpg

‎همانطور که احتمالاً می دانید، توبلرون یک شرکت شکلات سازی در شهر برن واقع در سوئیس است. این شهر به «شهر خرس ها» نیز معروف است. بدین ترتیب طراحان نشان این شرکت حداکثر استفاده را از این شهرت کرده و اگر با دقت به کوهی که در نماد این شرکت است، نگاه کنید، خرسی در حالت ایستاده خواهید دید.

 

Sony Vaio

vaio-l-narenji-ir.jpg

‎وایو را که حتماً می شناسید. نامی تجاری که سونی بر لپ تاپ هایش نهاده است. فکر می کنید در لوگوی وایو پیامی نهان وجود دارد؟ اگر کمی هوشمند باشید، پاسختان «بله» است.  
‎دو حرف اول Vaio نمایانگر سیگنال های آنالوگ و دو حرف دوم آن که شبیه 0 و 1 هستند، سیگنال های دیجیتال را نشان می دهند.

 

Sun Microsystems

sunmicrosystems-l-narenji-ir.jpg

‎لوگوی شرکت Sun از شناخته شده ترین نشان های دنیای فناوری است. این نشان را از هر جهتی که بخوانید، Sun خوانده می شود. طراحی این نشان را پروفسور Vaughan Pratt از دانشگاه استنفورد انجام داده است.

 

GreenLabs

greenlabs-l-narenji-ir.jpg

‎این لوگو درختی معمولی را نشان می دهد که در نگاه اول زیاد هم جالب به نظر نمی رسد. اما اگر کمی دقت کنید، می توانید برگ های آن را شبیه یک مغز نیز تصور کنید. بدین ترتیب این لوگو استعداد، هوشمندی و قدرت مشورت و همفکری کارمندان شرکت را به خوبی القا می کند.

 

NBC

nbc-l-narenji-ir.jpg

‎شبکه National Broadcasting Company) NBC) یکی از بزرگترین شبکه های تلویزیونی در آمریکا است. با دقت در نشان رنگارنگ این شبکه احتمالاً طاووسی که در این نشان وجود دارد تشخیص می دهید. طاووسی با دم شش رنگ که نشان دهنده این است که این لوگو در شش زمان طراحی و تکمیل شده است. همچنین سر طاووس به سمت راست اشاره دارد که نمایانگر رو به جلو بودن آن است.

 

Formula 1

formula1-l-narenji-ir.jpg

‎با اولین نگاه به این لوگو شاید مورد خاصی توجه شما را جلب نکند. اما با کمی دقت متوجه وجود 1 بین حرف F و قسمت قرمز رنگ، می شوید. القای حس سرعت در این لوگو با دقت و ظرافتی خاص انجام شده است.


 





تاریخ : دوشنبه 90/3/9 | 6:45 عصر | نویسنده : مرتضی پورعزیزیان | نظرات ()

مهربانی چیست؟پدرم گفت: مهربان باش! اما نگفت که مهربانی حدی دارد!مادرم گفت: مهربان باش! اما نگفت مهرب ...  گذشته است و من هنوز فکر می‌کنم حد مهربانی کجاست؟ وقتی تو

با دیگران مهربانی و آنها با ...  تو مهربان نیستند و سوءاستفاده می‌کنند و شاید مهربانی را جور دیگر پاسخ می‌دهند.پدرم همیشه مهربان ...  اما من در شک و تردید!یک بار از او پرسیدم:

«حد مهربانی کجاست؟»او خندید و گفت:«دختر جان، مهربانی حد ...  ندارد. مهربانی یک اقیانوس است که نباید دنبال ساحل برایش بگردی. ...






تاریخ : جمعه 90/3/6 | 12:40 صبح | نویسنده : مرتضی پورعزیزیان | نظرات ()
 

موسسه علوم بهداشت، 819 NL.L.C. چارلز بالتیمور خیابان، دکتر 1201.این آخرین دست آورد در طب موثر برای سرطان است!

 

 

 

با دقت بخوانید و خودتان قضاوت کنید.

لیمو (مرکبات) محصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است؛ که????? بار قوی تر از شیمی درمانی است.
 
 
 
 
چرا ما در مورد آن نمی دانیم؟ چون آزمایشگاه ها(شرکت های دارو سازی)با ساخت مشابه مصنوعی آن سود زیادی میبرند. شما هم اکنون می توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی نیاز شود / بداند که آب لیمو در پیشگیری از بیماری مفید است.
 
 
 
طعم آن شیرین و لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.
چگونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص محرمانه و محفوظ  نگه داشته شده است، تا مبادا منافع شرکت های بزرگ مولتی ملیونر را به خطر بیفتاد؟
همانطور که می دانید، درخت لیمو در دو نوع لیمو شیرین و لیموترش شناخته شده است. شما می توانید از این میوه به روش های مختلف مصرف کنید :
شما می توانیدآنرا به صورت استفاده از گوشت ، افشره، نوشابه های آماده، شربت، شیرینی، غذا و غیره، مصرف کنید
 
.
لیمو بسیاری از خواص را داراست، اما جالب ترین اثر آن در کیست و تومورهاست .
خاصیت این گیاه در بهبود  سرطان از همه نوع ثابت شده  است. برخی می گویند که در تمامی انواع سرطان بسیار مفید  است.
 
 
همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ، و مقابل انگلهای داخلی و کرم ها موثر است. و همچنین تنظیم کننده فشار خون  بیش از حد بالا و ضد افسردگی، استرس و اختلالات عصبی است.
 
 
منبع این اطلاعات جالب است : این اطلاعات از یکی از بزرگترین تولید کنندگان دارو در جهان می آید، که می گوید تست های آزمایشگاهی بیش از 20 سال از سال ????، نشان داد که عصاره لیمو درتخریب سلول های بدخیم در 12 سرطان، از جمله روده بزرگ ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده تاثیر دارد.
 
 
ترکیبات این میوه 10،??? بار بهتر از محصول Adriamycin، و مواد دارویی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می شود، کاهش رشد سلولهای سرطانی را نشان داد. و چه شگفت آور است، و شگفت آور تر اینکه؛ این نوع از درمان با عصاره لیمو تنها سلول های سرطانی بدخیم را از بین میبرد و بر روی سلول های سالم تاثیر نمی گذارد.

 
 





تاریخ : دوشنبه 90/3/2 | 6:16 عصر | نویسنده : مرتضی پورعزیزیان | نظرات ()

چگونه دوست خوبی برای همسر خود باشیم؟

با هم می خندند ، با هم گریه می کنند و از مصاحبت و همنشینی  با هم لذت می برند از شادی هم به وجد می آیند و از غم و اندوه یکدیگر پریشان و غمگین می گردند    .

آیا این توصیفات شامل رابطه شما با همسرتان می شود؟ اگر نه! این اتفاق امکان پذیر است. فقط کافی است مطالب ذیل را دنبال کنید. خواهید دید که رسیدن به این مقصود اصلا کار دشوار و غیر قابل وصولی نخواهد بود    .

به طور قطع یک رابطه دوستانه با همسر یک شبه، یکباره و ناگهانی رخ نخواهد داد    . اما توصیه های زیر به شما کمک خواهد کرد تا بهترین رابطه دوستانه را با همسرتان برقرار کنید    :

همسرتان را هم رتبه و همانند خود در نظر بگیرید    . ازدواج یک ارتباط اشتراکی است که زمانی در آن آسودگی و فراغت ایجاد می شود که یکی از طرفین دایما در تلاش برای مدیریت و یا کنترل رفتار طرف مقابل نباشد. اگر یکی از زوجین بخواهد نقش رئیس را بازی کند و یا دایما به امر و نهی پرداخته و یک سری اصول و باید و نباید را دیکته کند، این رابطه دوستانه ایجاد نمی شود و یا در صورت ایجاد ، بعد از مدتی در هم شکسته می شود. بنابراین برای همسرتان ریاست نکنید و از بالا به او نظر نیفکنید و یا حتی به مقایسه وی با دیگران نپردازید    .

ازدواج یک ارتباط اشتراکی است که زمانی در آن آسودگی و فراغت ایجاد می شود که یکی از طرفین دایما در تلاش برای مدیریت و یا کنترل رفتار طرف مقابل نباشد .

مقایسه کردن همسر خویش با دیگران، به معنای نادیده انگاشتن این اصل است. اگر فردی به اصل تفاوت های فردی معتقد باشد و بداند که هر انسانی، استعداد و ویژگی های ذاتی منحصر به فردی دارد، همسر خویش را با دیگران مقایسه نمی کند. در نتیجه، با پیروی از عقل روان شناختی اش، می کوشد با روابط زناشویی سالم، زندگی خویش را به کام خود و همسرش گوارا سازد، لذا  همسرتان را همانطور که هست بپذیرید و او را برابر و هم سنگ خود بپندارید.

با یکدیگر رقابت نکنید. منظور ما این است که سعی کنید در سو رفتار و اشتباهات ازهم پیشی نگرفته و با هم رقابت نکنید. این مساله را مورد توجه قرار دهید که هر یک از شما نقش منحصر به فردی در موفقیت ارتباط زناشویی تان دارید. اگر همسرتان لجبازی، بداخلاقی، بدرفتاری و .. می کند مقابله به مثل نکنید بلکه به سهم خود تلاش کنید تا کیفیت رابطه تان بهبود یابد.

با مهربانی و ملاطفت با هم رفتار کنید. هر از چند گاهی کارهایی از جنس مهربانی برای همسرتان انجام دهید . مثلا بدون اینکه او تقاضا کند، غذای مورد علاقه اش را تهیه کنید و یا چیزی را که علاقه دارد به عنوان هدیه برای وی تهیه کنید. به آقایان توصیه می شود برای رسیدن به اهداف خود قلدری نکنند . از طرف دیگر به خانمها نیز توصیه می گردد که برای به کرسی نشاندن خواسته خود شروع به غرولند و زخم زبان نکنند. فراموش نکنید که به ازای هر عملی، عکس العملی وجود دارد چه برای کارهای مثبت و محبت آمیزی که شما در حق همسرتان انجام می دهید و چه برای رفتارهای نادرست تان.

خوب صحبت کنید. برای برخورداری از یک سطح ارتباطی و کلامی مناسب با همسرتان باید بدانید که یک گفتگو رو در رو شامل سه مولفه است:

واژه ها: کلامی که با زبان می گوییم

لحن: طرز بیان واژه

- زبان تن یا زبان بدن

هر سه عامل فوق با هم، در ارتباط مؤثر نقش دارند. اما مشکل اینجاست که ما واقعا از زبان تن خود آگاه نیستیم و نمی دانیم که زبان تن ـ مثلاً طرز نگاه کردن ـ در انتقال پیام از واژه ها بسیار غنی تر و نامحدودتر است. پس برای برقراری ارتباط سالم با همسر باید به زبان تن خود آگاه شویم و از میزان تأثیری که بر دیگران می گذاریم مطلع گردیم.

جدایی فیزیکی بذر جدایی عاطفی را می پراکند.

از دگر سو سعی کنید همیشه با یک تن صدای ملایم و عاشقانه با همسرتان صحبت کنید و با کلماتتان باعث رنجش و یا تحقیر همسرتان نشوید. وقتی عصبانی می شوید، صحبت نکنید لذا ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و بعد با همسرتان وارد گفتگو شده و به حل مشکلات خود بپردازید. این اقدام باعث می شود که از بکاربردن کلمات تنفر آوری که بعدها نیز امکان پاک کردن اثراتش وجود ندارد، خودداری کنید(اول فکر کنید و بعد به صحبت کردن بپردازید)

از طرف دیگر هنگامی که همسرتان خشمگین است به حرف هایش گوش کنید و بگذارید ناراحتی هایش را ابراز کند. از بیان جملاتی که ممکن است به خشم او بیشتر دامن بزند خودداری کنید. سکوتی رابرقرار کنید، وضع آرامی را به خود بگیرید و با صدایی آرام صحبت کنید و به همسرتان کمک کرده تا مشکل را برطرف کند تا به این ترتیب آن وضعیت مجددا رخ ندهد.

در همه چیز با یکدیگر شریک باشید. این شراکت می تواند شامل اموال و دارایی ها و حتی احساسات وعواطف نیز باشد. اجازه دهید فکر، اندیشه، اشتغالات ذهنی و نگرانی هایتان را همسرتان بداند و در مورد خواسته ها و آرزوهایتان با وی به گفتگو بنشینید.

نتیجه این  تبادل عاطفی بالندگی و شکوفایی واقعی انسان است و چنانچه این نیاز اصلاً و یا به شکل صحیح ارضا نشود نتیجه ای جز پژمردگی یا انحراف نخواهد داشت. نکته حایز اهمیت این که فقط وجود محبت بین همسران کافی نیست; لازمه ارضای این نیاز ابراز محبت است و به همین سبب کسانی که هنر نثار محبت، بر شریک زندگی خود را دارند کام یاب ترند .

وقت تان را با هم بگذرانید. جدایی فیزیکی بذر جدایی عاطفی را می پراکند. بنابراین تا جایی که امکان دارد با هم باشید و زمانهایی را که در خانه به سر می برید، به جای اینکه هر یک در دو انتهای خانه مشغول انجام کارهای خود باشید، بیشتر اوقاتتان را با هم سپری کنید. سعی کنید حتما هر از چند گاهی بدون فرزندان و تنها با همسرتان، به گردش، تفریح مسافرت و یا حتی سینما بروید. برخی از زنان و یا مردان تمایل فراوانی برای رفتن به سفر با دوستان و همکاران خود دارند که البته این اقدام همیشه بد نیست اما بهتر است که میزان این نوع سفرها به حداقل برسد و همواره سعی کنید که با هم بودن را در زندگی مشترک تجربه کنید. این توصیه به این دلیل ارایه می شود که زوجین هرگز به دوری از هم عادت نکرده و خو نگیرند.

به دنبال فعالیتهاو سرگرمی هایی باشید که برای هر دو شما جذاب و دوست داشتنی است و زمانی که دورازهم هستید حداقل از طریق تلفن و .. از احوال هم با خبر شوید.

و نکته اخر ......

 برای اینکه با همسرتان بهترین دوست و یار نزدیک باشید، پیروی کردن از این قوانین طلایی بسیار موثر خواهد بود:

آن گونه که دوست داری با تو رفتار شود با همسرت رفتار کن و انتظار نداشته باش که همیشه همسرت گامهای اولیه را برای برقراری رابطه دوستانه بردارد؛ بلکه همیشه سعی کنید شما آغازگر نکات عنوان شده در ارتباطتان باشید . خواهید دید که با گذشت زمان یک رابطه دوستانه بین شما و همسرتان برقرار می شود.

 

گروه خانواده و زندگی سایت تبیان- مریم عطاریان 






تاریخ : یکشنبه 90/3/1 | 9:10 صبح | نویسنده : مرتضی پورعزیزیان | نظرات ()

چگونه دوست خوبی برای همسر خود باشیم؟

با هم می خندند ، با هم گریه می کنند و از مصاحبت و همنشینی  با هم لذت می برند از شادی هم به وجد می آیند و از غم و اندوه یکدیگر پریشان و غمگین می گردند    .

آیا این توصیفات شامل رابطه شما با همسرتان می شود؟ اگر نه! این اتفاق امکان پذیر است. فقط کافی است مطالب ذیل را دنبال کنید. خواهید دید که رسیدن به این مقصود اصلا کار دشوار و غیر قابل وصولی نخواهد بود    .

به طور قطع یک رابطه دوستانه با همسر یک شبه، یکباره و ناگهانی رخ نخواهد داد    . اما توصیه های زیر به شما کمک خواهد کرد تا بهترین رابطه دوستانه را با همسرتان برقرار کنید    :

همسرتان را هم رتبه و همانند خود در نظر بگیرید    . ازدواج یک ارتباط اشتراکی است که زمانی در آن آسودگی و فراغت ایجاد می شود که یکی از طرفین دایما در تلاش برای مدیریت و یا کنترل رفتار طرف مقابل نباشد. اگر یکی از زوجین بخواهد نقش رئیس را بازی کند و یا دایما به امر و نهی پرداخته و یک سری اصول و باید و نباید را دیکته کند، این رابطه دوستانه ایجاد نمی شود و یا در صورت ایجاد ، بعد از مدتی در هم شکسته می شود. بنابراین برای همسرتان ریاست نکنید و از بالا به او نظر نیفکنید و یا حتی به مقایسه وی با دیگران نپردازید    .

ازدواج یک ارتباط اشتراکی است که زمانی در آن آسودگی و فراغت ایجاد می شود که یکی از طرفین دایما در تلاش برای مدیریت و یا کنترل رفتار طرف مقابل نباشد .

مقایسه کردن همسر خویش با دیگران، به معنای نادیده انگاشتن این اصل است. اگر فردی به اصل تفاوت های فردی معتقد باشد و بداند که هر انسانی، استعداد و ویژگی های ذاتی منحصر به فردی دارد، همسر خویش را با دیگران مقایسه نمی کند. در نتیجه، با پیروی از عقل روان شناختی اش، می کوشد با روابط زناشویی سالم، زندگی خویش را به کام خود و همسرش گوارا سازد، لذا  همسرتان را همانطور که هست بپذیرید و او را برابر و هم سنگ خود بپندارید.

با یکدیگر رقابت نکنید. منظور ما این است که سعی کنید در سو رفتار و اشتباهات ازهم پیشی نگرفته و با هم رقابت نکنید. این مساله را مورد توجه قرار دهید که هر یک از شما نقش منحصر به فردی در موفقیت ارتباط زناشویی تان دارید. اگر همسرتان لجبازی، بداخلاقی، بدرفتاری و .. می کند مقابله به مثل نکنید بلکه به سهم خود تلاش کنید تا کیفیت رابطه تان بهبود یابد.

با مهربانی و ملاطفت با هم رفتار کنید. هر از چند گاهی کارهایی از جنس مهربانی برای همسرتان انجام دهید . مثلا بدون اینکه او تقاضا کند، غذای مورد علاقه اش را تهیه کنید و یا چیزی را که علاقه دارد به عنوان هدیه برای وی تهیه کنید. به آقایان توصیه می شود برای رسیدن به اهداف خود قلدری نکنند . از طرف دیگر به خانمها نیز توصیه می گردد که برای به کرسی نشاندن خواسته خود شروع به غرولند و زخم زبان نکنند. فراموش نکنید که به ازای هر عملی، عکس العملی وجود دارد چه برای کارهای مثبت و محبت آمیزی که شما در حق همسرتان انجام می دهید و چه برای رفتارهای نادرست تان.

خوب صحبت کنید. برای برخورداری از یک سطح ارتباطی و کلامی مناسب با همسرتان باید بدانید که یک گفتگو رو در رو شامل سه مولفه است:

واژه ها: کلامی که با زبان می گوییم

لحن: طرز بیان واژه

- زبان تن یا زبان بدن

هر سه عامل فوق با هم، در ارتباط مؤثر نقش دارند. اما مشکل اینجاست که ما واقعا از زبان تن خود آگاه نیستیم و نمی دانیم که زبان تن ـ مثلاً طرز نگاه کردن ـ در انتقال پیام از واژه ها بسیار غنی تر و نامحدودتر است. پس برای برقراری ارتباط سالم با همسر باید به زبان تن خود آگاه شویم و از میزان تأثیری که بر دیگران می گذاریم مطلع گردیم.

جدایی فیزیکی بذر جدایی عاطفی را می پراکند.

از دگر سو سعی کنید همیشه با یک تن صدای ملایم و عاشقانه با همسرتان صحبت کنید و با کلماتتان باعث رنجش و یا تحقیر همسرتان نشوید. وقتی عصبانی می شوید، صحبت نکنید لذا ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و بعد با همسرتان وارد گفتگو شده و به حل مشکلات خود بپردازید. این اقدام باعث می شود که از بکاربردن کلمات تنفر آوری که بعدها نیز امکان پاک کردن اثراتش وجود ندارد، خودداری کنید(اول فکر کنید و بعد به صحبت کردن بپردازید)

از طرف دیگر هنگامی که همسرتان خشمگین است به حرف هایش گوش کنید و بگذارید ناراحتی هایش را ابراز کند. از بیان جملاتی که ممکن است به خشم او بیشتر دامن بزند خودداری کنید. سکوتی رابرقرار کنید، وضع آرامی را به خود بگیرید و با صدایی آرام صحبت کنید و به همسرتان کمک کرده تا مشکل را برطرف کند تا به این ترتیب آن وضعیت مجددا رخ ندهد.

در همه چیز با یکدیگر شریک باشید. این شراکت می تواند شامل اموال و دارایی ها و حتی احساسات وعواطف نیز باشد. اجازه دهید فکر، اندیشه، اشتغالات ذهنی و نگرانی هایتان را همسرتان بداند و در مورد خواسته ها و آرزوهایتان با وی به گفتگو بنشینید.

نتیجه این  تبادل عاطفی بالندگی و شکوفایی واقعی انسان است و چنانچه این نیاز اصلاً و یا به شکل صحیح ارضا نشود نتیجه ای جز پژمردگی یا انحراف نخواهد داشت. نکته حایز اهمیت این که فقط وجود محبت بین همسران کافی نیست; لازمه ارضای این نیاز ابراز محبت است و به همین سبب کسانی که هنر نثار محبت، بر شریک زندگی خود را دارند کام یاب ترند .

وقت تان را با هم بگذرانید. جدایی فیزیکی بذر جدایی عاطفی را می پراکند. بنابراین تا جایی که امکان دارد با هم باشید و زمانهایی را که در خانه به سر می برید، به جای اینکه هر یک در دو انتهای خانه مشغول انجام کارهای خود باشید، بیشتر اوقاتتان را با هم سپری کنید. سعی کنید حتما هر از چند گاهی بدون فرزندان و تنها با همسرتان، به گردش، تفریح مسافرت و یا حتی سینما بروید. برخی از زنان و یا مردان تمایل فراوانی برای رفتن به سفر با دوستان و همکاران خود دارند که البته این اقدام همیشه بد نیست اما بهتر است که میزان این نوع سفرها به حداقل برسد و همواره سعی کنید که با هم بودن را در زندگی مشترک تجربه کنید. این توصیه به این دلیل ارایه می شود که زوجین هرگز به دوری از هم عادت نکرده و خو نگیرند.

به دنبال فعالیتهاو سرگرمی هایی باشید که برای هر دو شما جذاب و دوست داشتنی است و زمانی که دورازهم هستید حداقل از طریق تلفن و .. از احوال هم با خبر شوید.

و نکته اخر ......

 برای اینکه با همسرتان بهترین دوست و یار نزدیک باشید، پیروی کردن از این قوانین طلایی بسیار موثر خواهد بود:

آن گونه که دوست داری با تو رفتار شود با همسرت رفتار کن و انتظار نداشته باش که همیشه همسرت گامهای اولیه را برای برقراری رابطه دوستانه بردارد؛ بلکه همیشه سعی کنید شما آغازگر نکات عنوان شده در ارتباطتان باشید . خواهید دید که با گذشت زمان یک رابطه دوستانه بین شما و همسرتان برقرار می شود.

 

گروه خانواده و زندگی سایت تبیان- مریم عطاریان 






تاریخ : یکشنبه 90/3/1 | 9:10 صبح | نویسنده : مرتضی پورعزیزیان | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آراد